11 Kasım 2011 Cuma

Haydi TÜRKİYE

           Kim unutabilir ki o maçı? Son saniyelerde geriye düşüp gene son saniyelerde beraberliği yakalayıp maçı penaltılara götüren bir milli takım. Evet Türkiye-Hırvatistan maçından bahsediyorum. Kim o maçı izlerken heyecanlanmadı ki? Kim Semih Şentürk'ün o golünden sonra sevinç çığlıkları atmadı ki?
           O maça kadar İsviçre'yi ve Çek Cumhuriyeti'ni geriden gelip yenmiştik. Özellikle Türkiye-Çek Cumhuriyeti maçında yaptığımız mükemmel geri dönüşü hiç bir zaman unutamam. Bu maçtan sonra da sıra Hırvatistan'a gelmişti.
           Türkiye-Hırvatistan maçını 4 kuzen izlemiştik. Kendimizden emindik bu maçı da alırız diye. Ama bizi bir üst tura çıkartacak gol veya golleri maçın normal süresinde görememiştik. Artık iyice heyecanlanmıştık. Uzatma dakikalarında da gol gelmiyordu bir türlü. İşte 119. dakikada bütün hayallerimiz sönmüştü. O golden sonra yerime oturdum ve sadece maçın bitimini bekledim. Artık hiçbir umut kalmamıştı. Sonuçta 119. dakika da golü yemişsin. Maçta 120'de bitecek. Artık maçın son anları. Rüştü defanstan topu rakip ceza sahasına doğru gönderdi. Top Semih Şentürk'ün önünde kaldı ve gol oldu. Bütün kuzenlerim gol diye bağırırken ben yaklaşık 5 saniye kadar ne olup bittiğini anlamadım. İnanamadım. Üstümdeki o şaşkınlık gittikten sonra bende kuzenlerime eşlik edip gol sevincini beraber yaşadık. Sonunda da maçı penaltılarla kazanmıştık.
             Şimdi yine bir Avrupa Şampiyonası yine rakibimiz Hırvatistan. Bu sefer şampiyonaya katılma mücadelesi. İlk maç bugün oynanacak ve gene aynı heyecanla maçı izleyeceğiz.
             Bir kez yendin Türkiye. Şimdi tesadüf olmadığını gösterme zamanı. Kalbimiz seninle.

OG_Reiatsu

1 yorum:

  1. Efendim benim WOLFTEAM DAKİ OYUN İSMİM SpidiGonzales lütfen bana hediye yolarmsın bu güne kadar hiç bir etknlgii katlıcadım çünkü çalşyorum yada ders çalyordum lütfen

    YanıtlaSil