21 Ekim 2011 Cuma

Bir Gelsen Artık Diablo 3..

           Bilgisayar oyunları hayatıma ilk Fifa 99'la başlamıştım ve çok büyük bir zevkle oynamıştım. O sıralar pek fazla bilgisayar oyunu bilmezdim. Hep abimin aldığı oyunları görürdüm ve onları da oynamak isterdim. Tabi abim de nedendir bilinmez izin vermezdi o oyunları oynamama. Ama bir oyun varki sadece izlerken bile oyunun müptelası olmuştum. O oyun Diablo 2 idi..
           Diğer oyunlarda olduğu gibi bu oyunu oynamak için de izin alamamıştım. Ama bilgisayar boş olduğu zamanlar çaktırmadan gider açar oynardım Diablo 2'yi. Oyuna kaç kere baştan başladığımı hiç sayamadım bile. Bir süre oyunu böyle oynamaya devam ettirdikten sonra izni almıştım ve gerçek Diablo 2 oynayışıma başlamıştım. O zamana kadar ki gördüğüm en mükemmel oyundu ve artık rahatça oynayabiliyordum. O sevinç ve rahatlıkla oyunu ilk bitirişim 2 hafta sürmüştü ve karakterimde Sorcerer' dı. Çok büyük haz almıştım ve hiç ara vermeden Barbarian'la oyunu 2. kez bitirmeye karar vermiştim. Zaten 2. bitirişimden kısa bir süre sonra ek paketi olan Lord of Destruction gelmişti.
           Diablo 2 ilk role-playing game deneyimimdi. O zamanlar da fazla ingilizcem olmadığı için körü körüne oynardım. Ama daha sonraları oyunu gördükçe ve ingilizcem daha iyi oldukça hikayeyi anlayarak oynadım. Artık kendimi Diablo 2'ciyim diyebiliyordum. Şu zamana kadar oyunu 6 kere bitirdim ve halen de oyunu hiç sıkılmadan oynarım ve bitiririm.
          Yanlış hatırlamıyorsam 2002 senesinde arkadaşımda Playstation 1'de Diablo 1'i görmüştüm. Tabi Diablo 2'ye alıştığım için ilk gördüğümde pek ilgimi çekmemişti ama gene de arkadaşıma oyunu oynamaya gittikçe oda fazlasıyla hoşuma gitmeye başlamıştı ve onu da bitirmiştim. Kendine has bir eğlencesi vardı onunda.
          Bir oyunu bitirdikten sonra beklenti içine girersin bitirdiğin oyunun devamı gelir mi diye. İnternette sürekli araştırırdım Diablo 3 ne zaman çıkıcak yada çıkıcak mı diye. Türkiye'de birçok kişi tarafından takip edilen oyun sitelerinden birinde Diablo 3'mü geliyor? diye bir başlık görmüştüm. Bu yazıyı okuduktan sonra oldukça heyecanlanmıştım. Bu yazı 2003 veya 2004 yılında yazılmıştı. İşte ben o tarihten bugüne dek Diablo 3'ü bekledim ve halen de bekliyorum. İnsan istediğine ulaşamazsa ona daha çok bağlanır.
          Dersiniz belki bir oyun 8 sene beklenir mi? İşte o oyun Diablo' nun devam oyunuysa kesinlikle beklenir..

OG_Reiatsu



1 yorum:

  1. Ustam rasgele bir sayfaya bakarken gördüm, galiba Diablo III piyasaya çıkmış. Ben sayfanın yalancısıyım. :)

    YanıtlaSil