18 Ekim 2011 Salı

OG_Reiatsu Özgeçmiş

            Pek fazla özgeçmiş yazmış bir insan değilim. Ama denemenin de bir zararı olmaz.
            İstanbul, Üsküdar'da doğdum. İlkokula kendi mahallemdeki bir okulda başladım. Genel olarak öğretmenlerim tarafından sevilirdim ve sınıf içerisinde sınavlarda alınan notlara bakıldığında en iyi 2 öğrenciden biriydim. Liseye kadar hep aynı okulda okudum ve 8. sınıfın son döneminde üstün başarı belgesi aldım. Bu belge 6, 7 ve 8. sınıfların bütün dönemlerinde takdir belgesi alınan öğrencilere verilirdi. İlköğretimi 4.71/5.00 puanlamayla bitirdim.
            Bizim zamanımızda süper lise vardı ve ilk tercihlerimden biri süper lise okumaktı. Bu ortalamayla birçok süper liseye girebiliyordum. Ama ben meslek lisesi okumayı tercih ettim. Elektronik ilgimi çeken bir alan olduğu için elektronik okudum. Lise hayatımın ilk senesinde hazırlık (ingilizce) okudum. Bu sene de 2 dönemde de teşekkür belgesi aldım. Sonraki sene meslek derslerim başlamıştı ve sabah gelip akşam dersten çıkma durumlarım vardı ve derslerimiz blok olarak tek ders 80 dakika idi. Düz liseler sabah girip öğlen 12.20 de çıkarlardı ve bunda bile okuldan kaçarlardı. Pek bir anlam veremezdim :) 9. sınıfı da başarıyla tamamladıktan sonra 10. sınıfa geçtim. Öğretim hayatım boyunca karnemde ki ilk 1'imi 10. sınıf ilk döneminde aldım. 2. dönem ise azimle çalışarak dersimi düzelttim ve başarılı olduğum diğer derslerimi de sorunsuz şekilde devam ettirdim. 11. sınıfta da hiçbir zorluk çekmedim. ÖSS'ye hazırlandığımız için öğretmenlerimizde çok fazla sıkmazdı. Lise hayatımın son dönemini de başarıyla tamamladıktan sonra üniversitede lisede okuduğum bölümümün devamını okudum.
              Üniversite hayatım ise İstanbul'un tanınmış üniversitelerinden birinde geçti. Üniversite' de derslerim daha ağırdı tabiki. Ama çok çalışarak bütün derslerimde başarılı oldum. Üniversite kesinlikle tadılması gereken bir deneyim. Bir insan okul hayatı boyunca en çok üniversitede sosyalliğin tadına varabilir. Üniversitemi de başarıyla bitirdikten sonra Diplomamı (Gerçek Hayat Başlangıcına Hoşgeldiniz Belgesini) aldım.
              Biraz oyun geçmişimden de bahsetmek istiyorum. Oyunlarla halk dilinde Kara Kutu dediğimiz atari benzeri bir konsolla tanıştım. O zamanlar yaşım çok küçüktü ve tam bir oyun delisi olmuştum o yaşıma rağmen. Sonra hayatıma Atari girdi. Atari evime geldiği andaki yaşadığım mutluluğu hiç bir zaman unutamam. Atariyle geçen senelerden sonra GameBoy elime geçmişti. Bunlar hep çocukluğumdaki konsollardı. O zamanlardan belliydi oyun meraklısı olduğum. Gameboy'dan sonra 1998 yılında bilgisayarla tanıştım. İlk aldığım bilgisayar oyunu Fifa 99 du ve büyük bir zevkle oynamıştım. İşte bilgisayardan sonra tam olarak oyun hayatına girmiştim ve günümüze dek tahmin edemeyeceğim kadar oyun oynadım. Online oyun olsun single oyun olsun birçok oyun oynadım ve oynamaya da devam edeceğim.
               İş hayatımıda anlatayım özet olarak. İlk olarak üniversitede okuduğum zamanlar bir alışveriş merkezinde kısa süreli çalıştım. Sonrasında bilgisayarlı veri girişte çalıştım. Buradan ayrıldıktan sonra Joygame ailesine katıldım. Şimdi OG_Drakkahn, OG_Raunen ve birçok OG'mizle aynı ortamda çalışıyorum ve siz değerli Wolfteam oyuncularına hizmet vermek için çalışmaya da devam edeceğim.

 OG_Reiatsu

1 yorum:

  1. Çok etkilendim :) abi bende oyun oynamaayı çok seviyorum ve bilişim okuyorum bakalım belki bende joygame ailesine katılırım üniversite bitirince :))))

    YanıtlaSil