27 Ekim 2011 Perşembe

Önlenemeyen Gerçekler

          Avrupa ligleri arasında azda olsa iyi bir konuma, kaliteye sahip bir ligimiz var. Bir yerlere gelmeye çalışıyoruz. Emek sarfediyoruz. Ama ligimizin önüne geçilemeyen gerçeklerinden biri olan hakem hataları sahip olduğumuz o konumu ve ligimizin kalitesini düşürüyor.
          Aslında hep olan ama son 3-4 sene içerisinde son noktaya ulaşan hakem hataları ile birçok takımımızın canı yanmıştır, hakedilen başarılara ulaşılamamıştır. Tabi sonuçta insan hata yapar ama bu kadar bariz şekilde belli olan hatalar olunca insanın canı sıkılmıyor değil.
          Umarım bu hakemlerimiz bundan sonra çok daha dikkatli olur.

OG_Reiatsu

2 yorum:

  1. Slm oGlar bEN 3 gÜNdür WOLFTEAMDAYım her sabah SAAT 7 Veya 9 dA WOLfU aÇıyorUM saAt 10 veya 12 ye Kadar oynuyom TABİ YALAN olMAsIN kahValtı FelaN yapıyom TUALET mOLası felen VerİyoM Ama WolfU kAPAMıYoRum PreStij Paketi gElmeEDİ oYundaKi aDım aylavyu1 lüTfeN yOllAyIN sİziN içİN 2 dKlıK iŞ ltFN ltfn ltfn GöNDERİRSENİZ çOK seVinİim

    YanıtlaSil
  2. Sevgili dostum endüstriyelleşmiş bir spor dalindan nasıl bir beklentin olabilirki daha başka ?

    YanıtlaSil