9 Nisan 2012 Pazartesi

Joygame - Radyo Yayın Testleri Başladı!

         Türkiye'nin lider online oyun firması olan Joygame'de yenilikler gelmeye devam ediyor. 6, 7 ve 8 Nisan tarihlerinde TwitchTV üzerinden radyo yayını yaptık. Bu radyo yayınında Wolfteam, Cengiz Han 2, Kehanet ve ZombiRock Oyun Görevlileri ve Topluluk Yöneticileri sunuculuk yaptılar.

         Genel olarak oyuncularımız ile sohbet ağırlıklı geçen radyo yayınımızda, oyunlarımızdan da bahsettik. Wolfteam'e ayrılan sürede TY_Amonra sizlerle buluştu. 8 Nisan'da yapılan yayının ilk 1 saatinde ise ben radyonun başına geçtim. Oyuncularımız ile yaptığımız bu yayın oldukça eğlenceliydi. Elimden geldiğince Wolfteam hakkında bilgiler vermeye çalıştım. Muhabbet konumuz sadece Wolfteam değildi. Güncel olaylarla, sporla ilgili sohbetlerde gerçekleştirdik. Yayına başlamadan önce biraz heyecanlıydım aslında. Fakat yayına başladıktan sonra bu durum değişti. Radyo yayınıma yorumları ile katılan, dinleyen bütün oyucularımıza teşekkür ediyorum.
        
         Joygame radyo yayınlarımız devam edecektir. Siz de Joygame oyunlarımızın Facebook/Twitter sayfalarını takip ederek yayın akışlarıyla ilgili bilgi alabilirsiniz.

         Siz de wolfteam kayıta tıklayın, eşsiz heyecana ortak olun. Herkese iyi eğlenceler.

Wolfteam Oyun Görevlisi Reiatsu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder