22 Mayıs 2012 Salı

Wolfteam - OG_Reiatsu'ya Göre En İyi Silahlar

         MMOFPS oyunu Wolfteam'in, bana göre en iyi 2 silahını sizlere ayrıntılı şekilde anlatacağım. Öncelikle herkes tarafından bilinmesi gereken bir şey var. En iyi silah diye bir kavram yoktur. Her oyuncunun kullanabildiği silahlar değişebilir. Bazı oyuncularımız SZ-550 AT'yi, bazıları da ELWRCi GL'yi en iyi silah olarak görebilir. Bu yazıda ben sizlere OG_Reiatsu'ya göre en iyi 2 silahı açıklayacağım. Wolfteam'in muhteşem heyecanına katılmak için Wolfteam oynaya tıklayın.

         Şimdi gelelim oyun içerisinde en çok tercih ettiğim silahlara. Silah slotumda olmazsa olmaz dediğim 2 silahtan biri MSD-90 Flame'dir. Size nedenini açıklayayım.

         Elinizde bulunan otomatik silah  ile uzak mesafedeki rakibinizi avlayabilmeniz kolay olmayacaktır. MSD-90 Flame, uzun menzilli ve dürbünlü bir silah olduğu için, uzaktaki rakibinizi rahatça alt edebilirsiniz. Wolfteam'de uzun menzilli, MSD-90 Flame tarzında bir çok silah var. Peki neden MSD-90 Flame? Çünkü MSD-90 Flame yarı otomatik, sniper tarzında ve görsel olarak diğerlerinden daha güzel durmaktadır. Aşağıdaki ekran görüntüsüne bakarak silahın özelliklerini görebilirsiniz. Beni, bu silahı kullanmaya iten faktörlerden biri de kafadan vurma oranının +504 olmasıdır. Karşınıza Özel Versiyon Karakter kurtlarından biri çıkarsa, kafadan tek vuruş ile rakibinizi alt edebilirsiniz. Bu silahı kesinlikle envanterinizde bulundurmanızı öneririm.


         Bildiğiniz gibi Wolfteam sizlere, bir slotta çift silah alabilme imkanı sunuyor. Bir slotta uzun mesafeli silah, diğer slotta yakın mesafeli silah bulundurmak çok daha faydalı olacaktır. Silah slotunuzu bu şekilde ayarlarsanız, oyun içerisinde karşılaşacağınız her duruma hazırlıklı olursunuz. 

         Benim yakın mesafede en çok kullandığım silah ise ELWRCi M6A2 PX'dir. Aslında ELWRCi'den önce J-89 GL, SZ-550 AT, Z-36C WT SL gibi silahları denedim. Hepsi de güzel silahlar. Fakat bana uygun olduğunu düşünmedim. ELWRCi M6A2 PX'i denemeye başladığım zaman, bu silahın tam bana göre olduğunu düşündüm. Oynadıkça alıştım. Aslında silah, diğer silahlara göre daha çok sekiyordu. Fakat ben bunu kendime avantaj haline getirmeyi başardım. Artık ELWRCi M6A2 PX ile rakibimi çok rahat bir şekilde kafadan vurarak saf dışı bırakabiliyorum. Bilgilerim'e tıkladığımda kafadan vurma oranım %50'dir. Yani vurduğum her iki rakipten birini kafadan vurabiliyorum. Bunda en büyük etken ELWRCi M6A2 PX'dir. Aşağıdaki ekran görüntüsünde silahın özelliklerini görebilirsiniz.


         Belki bir çok oyuncumuz bu silahları beğenmeyebilir. En başta da söylediğim gibi benim kullanabildiğim bir silahı, başka bir oyuncu kullanamayabilir. Siz de Wolfteam yer almak istiyorsanız Wolfteam indire tıklayabilirsiniz.

Wolfteam Oyun Görevlisi Reiatsu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder